各位吉祥^^
垃圾站目前已結束營業,
歡迎前往菩提樹下羊角豆的世界給與指導 :)






桀森

From 垃圾站


又來領獎了~ ^^
這一次要謝謝傑勝

这个奖项“The Kreativ Blogger Award”有着附带条件的哦:
1. You must thank the person who has given you the award.
2. Copy the logo and place it on your blog.
3. Link to the person who has nominated you for the award.
4. Name 7 things about yourself that people might find interesting.
5. Nominate 7 other Kreativ Bloggers.
6. Post links to the 7 blogs you nominate.
7. Leave a comment on which of the blogs to let them know they have been nominated.

7 things about yourself that people might find interesting:

1)我樂觀?
2)我善良?
3)我幽默?
4)我愛玩?
5)我愛笑?
6)我聽話?
7)我懶惰?

今天好像聖誕老人那樣~一直在派獎~呵呵~~
大家一起來開心吧~~ ^^

1. 我就是我~的同學~
2. 啾啾
3. 芊言萬語
4. 音樂咖啡館
5. mantos
6. 我愛一個人
7. 都市[心]部落

好像還是不夠~~傷腦筋~~~
呵呵~下次吧~~~ :P

標籤: edit post
3 Responses
  1. 杰胜 Says:

    哈哈哈,又来沙发上打滚咯~
    恭喜恭喜哦!


  2. 哈哈~
    你也中奖了~
    看你派奖这样开心~
    哈哈~
    恭喜哦~


  3. 不是吧。。我也在中獎名單??對我太好了吧~


sawadee pimai khrub