各位吉祥^^
垃圾站目前已結束營業,
歡迎前往菩提樹下羊角豆的世界給與指導 :)






桀森

點解我可以喺11號到依家都只係寫完一個劇本
比原定嘅少咗一個~
仲要係好夾硬嚟嗰種~~

係因為我一啲興趣都冇~
兼且時間緊逼~
班豆靚又問題多多~~

我可唔可以好專心咁返去怡保~
陪婆婆傾偈~
抱下啱出世嘅外甥咧?

唔可以~~

其實我都係個豆靚嚟架咋~~
我受唔到太多壓力架~


你算老幾啊?大把人壓力大過你啦~~

所以我咪話我係豆靚囉~~~

不過唔緊要~
豆靚一樣可以好似TVB口號咁(唔知依家仲係唔係啦~)

全力以赴~做到最好!!!
2 Responses
  1. 我來回訪了哦
    在這裡祝福你新年快樂哦

    相信自己
    豆靓也可以做很好
    哈哈


  2. silentz_sy Says:

    新年快樂

    加油加油!

    做到最好!


sawadee pimai khrub